9 νόστιμα και θρεπτικά σιτηρά δίχως γλουτένη

Τρίτη, 25 Νοεμβρίου 2014 5:42 μμ |
altΗ γλουτένη αποτελεί πλέον μέρος της καθημερινής μας ζωής, και αρκετές φορές μοιάζει αδύνατο να προετοιμάσουμε ένα γεύμα που δεν την περιέχει. Πάντως, οι άνθρωποι που έχουν διαγνωστεί με κοιλιοκάκη θα πρέπει να την αποφεύγουν.

Η διατροφή δίχως γλουτένη πολύ συχνά περιλαμβάνει την αποφυγή των σιτηρών, ιδιαίτερα των τροφίμων που είναι πλούσια σε αυτήν. Πάντως, η δίαιτα δίχως γλουτένη δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να αποφεύγετε εντελώς τα σιτηρά.

Συνιστούμε ανεπιφύλακτα να διαβάσετε αυτή τη σύνοψη των εννέα σιτηρών που δεν περιέχουν γλουτένη. Και το καλύτερο απ' όλα: η προετοιμασία τους είναι εύκολη, είναι ιδιαιτέρως γευστικά και θρεπτικά.



altΑμάρανθος

Ο Αμάρανθος προέρχεται από τη Νότια Αμερική, και είναι πλούσιος σε φυτικές ίνες και βιταμίνη C. Αποτελεί μία εξαιρετική επιλογή για όσους πάσχουν από κοιλιοκάκη, δοθείσης της ικανότητας του να βελτιώνει τη συνολική λειτουργία του πεπτικού συστήματος.

Για ένα πλήρες πρωινό, μπορείτε να συνδυάσετε 1/3 του φλιτζανιού αμάρανθο και Ύ του φλιτζανιού βρώμη δίχως γλουτένη. Προσθέστε λίγο μόλις αλάτι για τη γεύση, και προσθέστε τέσσερα φλιτζάνια νερό.

Αφήστε το μίγμα να βράσει για περίπου μισή ώρα.

altΦαγόπυρο το εδώδιμο (σ.σ. pentapostagma.gr - buckwheat)

Το φαγόπυρο ή μαύρο σιτάρι είναι πλούσιο σε ασβέστιο και βιταμίνες B. Έχει μία χαρακτηριστική και γεμάτη γεύση και πολύ συχνά σερβίρεται ως χυλός. Για να προετοιμάσετε τον χυλό του φαγόπυρου ζεστάνετέ το σε χαμηλή φωτιά για περίπου 15-20 λεπτά. Προσθέστε λίγο βούτυρο ή ελαιόλαδο, και λίγο αλάτι.


Καλαμπόκι

Τόσο το καλαμπόκι όσο και το αλεύρι καλαμποκιού είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, βιταμίνη C και βιταμίνη Α. Αν πάσχετε από κοιλιοκάκη και θέλετε να αυξήσετε την ποσότητα πρόσληψης βιταμίνης A, τότε η πολέντα είναι η κατάλληλη λύση για εσάς.

Θα πρέπει να σημειώσουμε ότι η αγορά είναι γεμάτη με γενετικά τροποποιημένα καλαμπόκια και έτσι ίσως θα είναι πιο σωστό να επιλέξετε κόκκους καλαμποκιού από έναν αγρότη.

altΚεχρί

Το κεχρί είναι ένα σιτηρό που δεν περιέχει γλουτένη. Πολύ συχνά παραβλέπεται, και στις ημέρες μας δεν καταναλώνεται τόσο συχνά. Παρ' όλα αυτά είναι εξαιρετικά θρεπτικό και εύκολο στην πέψη, αρκετά φθηνό και πλούσιο σε βιταμίνες B και κάλιο. Επίσης, το κεχρί μπορεί να ρυθμίσει το pH του οργανισμού μας και να βοηθήσει έτσι στη διατήρηση της ισορροπίας οξέων-βάσης ολόκληρου του οργανισμού.

Για να προετοιμάσετε ένα πιάτο προσθέστε 2-3 φλιτζάνια νερό, και μαγειρέψτε το σε χαμηλή φωτιά για τριάντα λεπτά.

Το κεχρί μπορεί να παρασκευασθεί επίσης και ως πουτίγκα (πουτίγκα κεχριού).

altΚινόα (Quinoa)

Η Κινόα, στις ημέρες μας, έχει γίνει ένα από τα πλέον δημοφιλή σιτηρά. Είναι πλούσιο σε σίδηρο και πρωτεϊνες και χρησιμοποιείται κατά κόρον από ανθρώπους που δεν καταναλώνουν κρέας ή ζωϊκά προϊόντα.

Μαγειρέψτε ένα φλιτζάνι κινόα με τρία φλιτζάνια νερό για 10 λεπτά.



altΒρώμη (Oats)

Πολλοί άνθρωποι στον κόσμο ξεκινούν την ημέρα τους με ένα γεύμα βρώμης. Η βρώμη συγκεντρώνει υψηλή περιεκτικότητα φυτικών ινών και πρωτεϊνών. Αυτό το σιτηρό δεν περιέχει γλουτένη, αλλά κατά τη διάρκεια της επεξεργασίας της, υπάρχει μία πιθανότητα να «μολυνθεί» με γλουτένη, και έτσι θα πρέπει να διασφαλίσετε ότι τα προϊόντα που ψωνίζετε θα αναγράφουν στην ετικέτα τους «ελεύθερα γλουτένης».



Ρύζι

Το ρύζι χρησιμοποιείται και καταναλώνεται κατά κόρον εδώ και αιώνες. Είναι πλούσιο σε θειαμίνη και δεν περιέχει γλουτένη. Εάν επιθυμείτε να εξισορροπήσετε τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σας επιλέξτε ρύζι μπασμάτι, με την διαδικασία πέψης να επιβραδύνεται παράλληλα. Για μεγαλύτερη ποσότητα φυτικών ινών επιλέξτε καφέ ρύζι - που θα πρέπει να μαγειρευθεί για λίγο μεγαλύτερο χρονικό διάστημα από το φυσιολογικό ρύζι.

altSorghum (Κινέζικο Ζαχαροκάλαμο)

Το Ζαχαροκάλαμο δεν είναι τόσο γνωστό όσο τα άλλα σιτηρά που θεωρούνται ελεύθερα γλουτένης. Πολλοί ίσως δεν γνωρίζουν καν ότι το ζαχαροκάλαμο μπορεί να καταναλωθεί ως σιτηρό, καθώς είναι πολύ δύσκολο να βρεθεί σε αυτή τη μορφή. Παρόλα αυτό το αλεύρι από ζαχαρακάλαμο είναι ένα εξαιρετικό συστατικό για την παρασκευή διάφορων γλυκισμάτων.





altΑβησσυνιακή Πόα (Teff)

Η Αβησσυνιακή Πόα είναι ένα τρόφιμο που χρησιμοποιείται συχνότερα στην κουζίνα της Αιθιοπίας. Είναι πλούσιο σε πρωτεϊνες, φυτικές ίνες και άλλα θρεπτικά στοιχεία. Ορισμένοι την αποκαλούν το υπερ-σιτηρό καθώς περιέχει πέντε φορές περισσότερο ασβέστιο, σίδηρο και κάλιο από οποιοδήποτε άλλο σιτηρό.


pentapostagma.gr


Το λαχανικό που διαλύει καρκίνο, διαβήτη, υπέρταση και άσθμα

Πέμπτη, 20 Νοεμβρίου 2014 1:46 μμ |

Οι θρεπτικές του ιδιότητες είναι πασίγνωστες και οι γονείς έχουν κάθε δίκιο που προσπαθούν να μάθουν στα παιδιά τους να το αγαπήσουν από μικρή ηλικία.

alt
Και αν οι περισσότεροι γονείς πιστεύουν ότι αυτό το λαχανικό βελτιώνει μόνο την υγεία του μυικού συστήματος, τότε θα ήταν σώφρον να διαβάσουν τις επόμενες γραμμές για να καταλάβουν πόσο πολύ το έχουν υποτιμήσει.
Ο λόγος γίνεται για το σπανάκι, το οποίο θωρακίζει τον οργανισμό μας απέναντι στις πιο σοβαρές των ασθενειών, όπως είναι ο διαβήτης, ο καρκίνος, το άσθμα και η υπέρταση.
Δείτε τις μοναδικές ευεργετικές ιδιότητες που έχει το σπανάκι στον οργανισμό μας:
Περιορίζει τις πιθανότητες εμφάνισης διαβήτη
Το σπανάκι περιέχει ένα αντιοξειδωτικό που είναι γνωστό ως άλφα-λιποϊκό οξύ, το οποίο έχει αποδειχθεί ότι μειώνει τα επίπεδα γλυκόζης, αυξάνει την ευαισθησία του οργανισμού στην ινσουλίνη και προλαμβάνει τα συμπτώματα του στρες στους διαβητικούς. Επίσης, έρευνες επάνω στο α-λιποϊκό οξύ έχουν δείξει ότι περιορίζει την περιφερειακή νευροπάθεια ή/και την αυτόνομη νευροπάθεια σε άτομα με διαβήτη.
Καταπολεμάει τον καρκίνο
Το σπανάκι και άλλα πράσινα λαχανικά περιέχουν χλωροφύλλη, η οποία έχει αποδειχθεί ότι είναι αποτελεσματική στο να εμποδίζει την καρκινογόνο δράση των ετεροκυκλικών αμινών, που παράγονται όταν το ψήσιμο τροφών στη σχάρα (κρέας, λαχανικά) γίνεται σε ιδιαίτερα υψηλή θερμοκρασία.
Προλαμβάνει το άσθμα
Οι κίνδυνοι για την ανάπτυξη άσθματος είναι μειωμένοι σε άτομα που καταναλώνουν μεγάλη ποσότητα ορισμένων θρεπτικών ουσιών. Μία από αυτές τις θρεπτικές ουσίες είναι το β-καροτένιο, για το οποίο το σπανάκι είναι μια εξαιρετική πηγή. Βερίκοκα, μπρόκολο, πεπόνι, κολοκύθα και καρότα είναι επίσης πλούσιες πηγές βήτα-καροτίνης.
Μειώνει την πίεση του αίματος
Λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς του σε κάλιο, το σπανάκι συνιστάται σε άτομα με υψηλή αρτηριακή πίεση, επειδή εξουδετερώνει τις επιδράσεις του νατρίου στο σώμα. Η χαμηλή/ανεπαρκής πρόσληψη καλίου μπορεί να είναι εξίσου σημαντικός παράγοντας κινδύνου για την εκδήλωση υψηλής αρτηριακής πίεσης, όπως είναι και η υψηλή πρόσληψη νατρίου.
Συμβάλλει στην υγεία των οστών
Η χαμηλή πρόσληψη της βιταμίνης Κ έχει συσχετισθεί με τον αυξημένο κίνδυνο για κάταγμα των οστών. Η επαρκής κατανάλωση βιταμίνης Κ είναι σημαντική για την καλή υγεία των οστών, καθώς δρα ως «τροποποιητής» των οστεϊκών πρωτεϊνών, βελτιώνει την απορρόφηση του ασβεστίου και μπορεί να μειώσει την ουρική έκκριση ασβεστίου από τον οργανισμό.

Γιατί οι άνδρες έχουν εμμονή με τα οπίσθια;

Δευτέρα, 17 Νοεμβρίου 2014 9:01 μμ |

alt

Η Kim Kardashian έκανε μία αποκαλυπτική φωτογράφηση για το Αμερικανικό περιοδικό Paper και αμέσως προκλήθηκε σάλος με τα οπίσθιά της. Ακόμα κι αν καταρχάς μας φαίνεται αστείο ίσως υπάρχει μία επιστημονική εξήγηση πίσω από τον θαυμασμό που της τρέφουν, οι εκπρόσωποι του ανδρικού φύλου, κυρίως, για τα εντυπωσιακά ευμεγέθη οπίσθιά της. Οι επιστήμονες θεωρούν ότι όλα έχουν να κάνουν με το γεγονός ότι οι άνδρες είναι «προγραμματισμένοι» από τη φύση τους να προτιμούν γυναίκες που έχουν πολύ στενή μέση σε σχέση με την περιφέρειά τους. Πιθανώς επειδή - όπως έχουν δείξει έρευνες - οι γυναίκες αυτές είναι κατά κανόνα πιο γόνιμες.

Ο Barnaby Dixson, ένας ανθρωπολόγος από τη Νέα Ζηλανδία παρουσίασε σε μία ομάδα εθελοντών φωτογραφίες όπου είχαν αλλοιωθεί το μπούστο, τα οπίσθια και οι γοφοί μίας γυναίκας και τους ζήτησαν να τις βαθμολογήσουν αναφορικά με το πόσο γοητευτικές τους φαίνονταν. Υπέρυθρες κάμερες παρακολουθούσαν το βλέμμα τους καθώς τις κοιτούσαν. Αν και οι περισσότεροι κοιτούσαν κυρίως το ντεκολτέ, η μέση και οι γοφοί δεν περνούσαν ποτέ απαρατήρητα.

Παλαιότερη έρευνα των πανεπιστημίων του Πίτσμπουργκ και της Καλιφόρνια όπου είχαν πάρει μέρος 16000 γυναίκες είχε δείξει ότι οι γυναίκες με καμπύλες ήταν πιο έξυπνες. Όσο πιο μεγάλη ήταν η διαφορά ανάμεσα στο μέγεθος της μέσης τους και των γοφών τους (στενή μέση, φαρδιά περιφέρεια) τόσο πιο ψηλά σκορ είχαν στα τεστ νοημοσύνης, το ίδιο και τα παιδιά τους, που είχαν καλύτερα σκορ σε τεστ γνώσεων από ότι άλλα παιδιά που δεν είχαν «παχουλές» μαμάδες. Η έρευνα είχε καταλήξει ότι στο λίπος των γοφών κρύβονταν ω-3 λιπαρά οξέα, που είναι σημαντικά για την ανάπτυξη του εγκεφάλου στη διάρκεια της εγκυμοσύνης.

Πηγή: http://www.vita.gr


Σπέρνουν τον ΚΑΡΚΙΝΟ! Δείτε πως φτιάχνονται τα ΠΑΤΑΤΑΚΙΑ Pringles

Παρασκευή, 7 Νοεμβρίου 2014 11:41 πμ |

Για να κατανοήσουμε τη φύση των Pringles και άλλες μάρκες που στοιβάζονται, ξεχάστε την έννοια ... ότι προέρχονται από πραγματικές πατάτες. Με κανένα αναγνωρίσιμο τρόπο ...

Η Εταιρεία Pringles (σε μια προσπάθεια να αποφύγουν τους φόρους που επιβάλλονται κατά των «τροφίμων πολυτελείας», όπως τα τσίπς στο Ηνωμένο Βασίλειο), υποστηρίζουν ότι η περιεκτικότητα της πατάτας στά τσίπς τους είναι τόσο χαμηλή ώστε να μην είναι τεχνικά άρτια πατατάκια.

Οπότε, αν δεν αποτελούνται από πατάτες, τι ακριβώς είναι;

Ο Δρ Mercola μας εξηγεί:

Η διαδικασία αρχίζει με ένα πολτό από ρύζι, σιτάρι, καλαμπόκι, και νιφάδες πατάτας που πιέζονται σε σχήμα.

Αυτή η ζυμένια ουσία στη συνέχεια ξεδιπλώνεται σε ένα πολύ ψιλό φύλλο που κόβεται σε τσιπς από μια μηχανή.

Τα τσίπς προχωρούν σε ένα ιμάντα μεταφοράς μέχρι να πιεστούν σε καλούπια, που τους δίνουν την καμπύλη που τους κάνει να ταιριάζουν το ενα με το άλλο.

Τα καλούπια κινούνται μέσα σε βραστό λάδι ... Στη συνέχεια, ψεκάζονται με γεύσεις σκόνης, και επιτέλους, γυρίζουν σε ένα πιο αργό κινούμενο ιμάντα μεταφοράς κατά τρόπο που να τους επιτρέπει να συσσωρευτούν.

Από κει και πέρα, βρίσκονται μέσα στα κουτιά ... και κατευθύνονται προς τα αθώα στόματα των καταναλωτών.

"Υποψιάζομαι ότι σχεδόν ο καθένας που διαβάζει όλα αυτά, πιθανόν να απολαμβάνει τη γεύση απο πατατάκια. Ωστόσο, είναι σαφώς ένα από τα πιο τοξικά επεξεργασμένα τρόφιμα που μπορείτε να φάτε.

Τα πατατάκια είναι Φορτωμένα με καρκινογόνες χημικές ουσίες.

Ένα από τα πιο επικίνδυνα συστατικά στα πατατάκια δεν προστίθεται σκοπίμως, αλλά μάλλον είναι ένα υποπροϊόν επεξεργασίας.

Η ακρυλαμίδη, μια καρκινογόνος και ενδεχομένως νευροτοξική χημική ουσία,δημιουργείται όταν μαγειρεύονται τα πλούσια σε υδατάνθρακες τρόφιμα στις υψηλές θερμοκρασίες, είτε τηγανητά η ψητά .

Μερικοί από τους χειρότερους παραβάτες περιλαμβάνουν τα πατατάκια και τις τηγανητές πατάτες, αλλά πολλά τρόφιμα που μαγειρεύονται ή που υποβάλλονται σε επεξεργασία σε θερμοκρασίες επάνω από 100°C περιέχουν την ακρυλαμίδη.

Κατά γενικό κανόνα, η χημική ουσία σχηματίζεται όταν το τρόφιμο θερμαίνεται αρκετά για να παράγει μια αρκετά ξηρή και καφέ / κίτρινη επιφάνεια. Ως εκ τούτου, μπορεί να βρεθεί σε:

Πατάτες: τσιπς, τηγανητές πατάτες και άλλα ψητά ή τηγανητά τρόφιμα πατάτας

Σιτηρά: ψωμί κρούστα, τοστ, τραγανό ψωμί, ψημένα δημητριακά πρωινού και διάφορα επεξεργασμένα σνακ

Καφές; Καβουρδισμένοι κόκκοι καφέ και αλεσμένος καφέ σε σκόνη. Παραδόξως, τα υποκατάστατα του καφέ με βάση το κιχώριο στην πραγματικότητα περιέχουν 2-3 φορές περισσότερο ακρυλαμίδιο από τον πραγματικό καφέ.


SHISHA: Το ναρκωτικό που «θερίζει» την Αθήνα

Τρίτη, 4 Νοεμβρίου 2014 7:08 πμ |





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ελληνικό Web Directory

LinkZ.gr Κατάλογος ΣελίδωνOramazonMadata.GR - Τα δικά σου νέαReview e-ygeia

Zoogle.gr

Medicine Blogs - BlogCatalog Blog DirectoryΚατάλογος Σελίδων way.gr SYNC BLOGS Findbook Search Engine/Web directoryFindbook Search Engine/Web directoryOur site is at APN Greece DirectoryIP.GR web hosting and domain registration services in GreeceΨάχνεις ΚΑΤΙ? kati.grPsakse.gr - Neemo.gr Search Engine Submission - AddMe

ListBox.gr Medicine articles
Greek-Sites.gr
ListBox.gr
Free PageRank Meter for e-ygeia.pblogs.gr/